Monday, October 19, 2009

Berkongsi Kaedah Menguruskan Badan secara sihat

"Berkongsi Kaedah Menguruskan Badan secara sihat .

Daripada:Nas

Tarikh: Ahad, Oktober 18, 2009

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada Mereka Yang Serius Ingin Menguruskan Badan!

Tahukah anda kaedah menguruskan badan dengan cara yang Senang, tanpa perlu berlapar, tidak perlu senaman keterlaluan dan terbukti menyihatkan dan berkesan. Kini anda tidak perlu lagi menahan lapar, membuat senaman yang melampau dan mengambil pil pelangsing yang mempunyai kesan sampingan dan kadangkala mengundang maut.

Ramai di antara kita yang mengalami masalah berat badan berusaha untuk mengurangkan berat badan dengan pelbagai cara, tetapi menemui kegagalan.

Kisah Benar Kejayaan Saya

Nama saya Nas, Saya mengalami kenaikan berat badan sejak melahirkan anak yang sulung dan terus mengalami peningkatan sehingga melahirkan anak ke lima iaitu daripada 53 kg ke 69 kg. Untuk menurunkan berat badan, saya telah mencuba pelbagai cara dan produk . hasilnya hanyalah wang ringgit yang keluar meningkat seiring dengan berat badan yang tidak susut walau satu kg pun. Saiz pinggang semakin bertambah dari 28 cm menjadi 34 cm. apa tah lagi semua pakaian luar dan dalam terpaksa mengikut perubahan saiz badan.rasa letih adan lesu menjejaskan kehidupan dan aktiviti harian saya.

Suatu hari saya terjumpa seorang rakan setugas yang bertugas di wad lain. Meskipun bertugas di satu bangunan maternity tetapi hamper 3 bulan tidak bersua muka. Saya terpempam melihat kemontokannya terutama di lengan, punggung dan peha telah mengecil seperti bermain silap mata. Mustahil kalau tidak sakit dia akan menjadi kurus begitu. Tetapi apa yang saya lihat dia tidak kelihatan seperti orang sakit, malah lebih sihat, cergas dan ceria. Rahsianya saya bongkar!

No comments:

Post a Comment